Friday 6 May 2011

bunga bunga kembang

pada suatu malam ,
anak-anak saya semua menangis mereka kata mereka mimpi kak long diorang sesat
kat hutan lpas tu lemas dalam tasek.
hati aku pun rasa macam ada sesuatu yg tak kena dengan anak saya , saya pergi di blakang rumah
saya di belkang rumah saya mempunyai satu hutang tebal , saya mencari anak saya yg *kaklong* tu
sebab dia dari semlam belum pulang . saya terus mencari anak saya sampai di tengah hutan ..
dalam 2 jam saya mencari ,,
saya terjumpa sehelai baju yg saya hadiahkan kepada anak saya . . . . . . . .
tersadai di tanah ., sekali., saya menjumpai anak saya dalam keadaan bebogel dan ia lemas di tasek..
saya di sana terus menarik anak saya itu dan menagis tanpa henti.
saya mendukung anak sya bwak ka rumah .,

KENAPA??
anaknya jawab= suatu malam tu ( lari dari rumah ) ibunya terpaksa  meninggalkan  anaknya itu , saya terus keluar dengan (BF) saya . pada malam itu (BF) saya membawa geng nya dan merogol saya .


pesanan nya di sini.. jgn bergaul dengan laki yg kita tidak menganal dia dan lelaki yg tak boleh percaya!~

0 comments:


 
Get More Blogger Layouts At Hotlayouts2u.com