Friday 18 March 2011

aku elergic hujan . :(

aku tak boleh ene hujan pulak.
tadi.aku main keja-keja dalam hujan.aku tatau pon aku nie elergic hujan .
aku main je la kan. pastu main-main main tetibe jer aku nmpk kat taman permainan aku ader bebudak die buli orang gyla , kesian orng gyla tu . memacam bebudak tu ejek orng gyla. i think mereka gyla not orang gylaa tu .
kesiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.sekarang nie dah lah hujan aku pulak pening tak leh kene hujan ,tapi???
macam mna pulak ngn orang gylaa tu ek?akuh rse orng gyla mesti tkder rumah ek?
kesian la yer . orang gylaaa tu die bawak beg . denga-denga die kene halau dengan anak die...
kesian laaa lagie.nie tatau la betul ke tak yek.
*KALAU KORANG ADA AYAH AND ADA IBU JAGA LAAAAA EH? JAGA LA . MEREKA JAGA ANDA SMPI BESAR TAU* 

proOt aku da bebunyi aku chaW .
                                                                           *asalamuaalaikum*

0 comments:


 
Get More Blogger Layouts At Hotlayouts2u.com