Thursday, 17 March 2011

*sepupu*

**NAFISAH**NABILAH**NADHIRAH**





NUR NAFISAH

aku kenal kan diri aku dulu aku yg pkai bju kaler purple uh .Yang  wat peace uh huhu . aku punya nama nafisah.orang panggil aku adik sebab aku nie ader kembar and orang slalu panggil aku nafisah.nama panjang aku nur saiyidah nafisah bt kamarudin . korang boleh panggil aku nafisah,nur,saiyidah,fysa,tu je kot.
klau ape-ape je la yg korang rse cocok ngn aku panggil la aku tak kesah sngt laa..
aku suke mkn nasi pattaya.aku suka minum milo ais.aku suka kaler purple ;)tu je la kot .

QISTEENA NABILAH 
 pendek-pendek je la auw . 
nme die qisteena nabilah bt anuar. die smer bye ngn aku 14 thun . die TAKEN SENANG CITER DIE DAH DIAMBILorang daa..tak silap aku die niee suker kaler hitam kot. die nie rmai jugak laa peminat dri aku .
haha.hahahhaahha.hahahhaha.gelak je laa..korang boleh panggil die qis,teena,abil,nabila.tu je la kooot.

NUR NADHIRAH 
 die akak aku. nme die nadhirah. korang leh pnggil die nad,dirah,nadhirah,nur nadhirah,akak.die kasar gylaa nak mampos.TAPAK TANGAN DIE BESAAAAAAAAAAAAAAR HAHAHA.kalau korang kene sepuk ngn die memang SAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT . aku dah la duduk stu umah ngn die . hmpir tiap-tiap arie la aku kener sepuk .haish ==.




okey tq to all yg mari datang ka saya punya blog yaww ^^*~
   

                                                                                  * jumpa lagi *

0 comments:

 
Get More Blogger Layouts At Hotlayouts2u.com